Hoeveel calorieën heb jij dagelijks nodig om op gewicht te blijven of om af te vallen?

Claudia Vesters AfvallenLeven zonder Dieet Calorieën Calorie Opname

Lees dit zorgvuldig voordat je de berekening start

Hieronder kan je berekenen wat jouw ideale calorie inname is om op een gezonde manier, zonder te diëten, af te vallen. De berekening kan alleen gemaakt worden als je 18 jaar of ouder bent. Vul je gewicht in kilo’s in en je lengte in centimeters.

Het eerste getal dat je gepresenteerd krijgt is je BMR. Dit is de hoeveelheid energie, ofwel calorieën, die je lichaam in rust verbruikt. Het tweede getal is de hoeveelheid energie (calorieën) die je per dag kan eten om op gewicht te blijven. Het laatste getal is het aantal calorieën dat je per dag kan eten om op het door jou aangegeven tempo af te vallen. Let wel, wat ik nu met je ga delen is cruciaal als je op een ‘gezonde’ wijze wilt afvallen. Eet nooit minder dan je BMR als je gezond wil worden, blijven en tegelijkertijd je hormoonhuishouding in balans wilt brengen. Als je minder eet dan je BMR dan ga je ‘crashen of diëten’ en dit heeft een groot nadelig effect op de langere termijn voor je gezondheid, brein en hormoonbalans.

Je gezondheid is je kostbaarste bezit, daarom is de beste optie om de snelheid waarmee je wilt afvallen aan te passen als blijkt dat het laatste getal, je ideale calorie inname per dag, onder je BMR komt.

Fill in and find out!

Laten we het leven niet te zwaar maken

Ieders verhaal is eigen. Daarom kan ik me goed voorstellen dat jij nog vragen hebt over de programma's en welke het beste bij jou past. Ik help je graag. Bel of mail me voor persoonlijk advies.

Claudia Vesters Beat the Need to Over Eat

info@claudiavesters.nl

06-23476436